Konto osobiste Avocado od BZ WBK i Plusa

Nie brakuje pomysłów na skuteczne sprzedawanie kont osobistych. Hitem ostatnich tygodni są konta bankowe sprzedawane z usługą lub  produktem pozabankowym. Takim przykładem może być konto osobiste Avocado sprzedawane przez Plusa i BZ WBK oraz konto z Internetem sprzedawane przez mBank.Banki w Polsce sprzedają już od dłuższego czasu rachunki bankowe z usługami wykraczającymi poza branżę bankowości. Nie obce są nam przecież najlepsze konta osobiste z pakietem medycznym. Oczywiście ubezpieczenie medyczne i konsultacje lekarskie wliczone w dany pakiet dostarcza nie sam bank, ale placówka z nim współpracująca, która dysponuje odpowiednim personelem i wyposażeniem. I choć pakiet konto osobiste+ ubezpieczenie zdrowotne kupujemy w banku podpisując przy okazji otwarcia rachunku bankowego, to przy tej okazji ubijamy również interes z  firmą dostarczającą usługi medyczne.Banki w Polsce coraz częściej nawiązują współpracę z liderami branży usług telekomunikacyjnych. Przykładem może tu być współpraca BZ WBK i Plusa, jak też mBanku i Playa. Nowy produkt BZ WBK i sieci Plus jest dopracowany w szczegółach i dlatego umowę o konto Avocado można podpisać w punkcie obsługi Plusa.Konta osobiste nie są jedynymi produktami bankowymi, które całkiem dobrze sprzedają się w pakiecie z innymi usługami. Podobne podwójne zestawy tworzą banki wraz z ubezpieczycielami, sprzedając produkty o nazwie polisolokaty. Polisolokata to lokata lokata bankowa, która jest jednocześnie ubezpieczeniem na życie i dożycie. Na naszym rynku wciąż rośnie także liczba pożyczek i kredytów sprzedawanych z obowiązkowym ubezpieczeniem, którego dostarcza wskazane przez bank towarzystwo ubezpieczeniowe.